search close

فروش تجهیزات تعمیرگاهی تهران

شرکت بازرگانی بارمان

مالک این کسب‌وکار هستید؟
ثبت ادعای مالکیت

شماره فروش تجهیزات تعمیرگاهی تهران

phone 021-88835401

print 021-88325918


آدرس شرکت بازرگانی بارمان

تهران - تهران - میدان هفت تیر – خیابان کریم خان زند - خیابان خردمند جنوبی – پلاک 2 – طبقه پنجم – واحد 11

location_onمسیریابیreport_problem گزارش مشکل


خودروهای تحت پوشش :

AllCar

فروش تجهیزات تعمیرگاهی
با توجه به اینکه خودرو یک کالای مصرفی است و در مرور زمان قطعات آن مستهلک می‌شوند ؛ لزوم تعمیرات و نگهداری این کالا بیشتر اهمیت پیدا می‌کند . بنابراین برای هر مدل خودرو تعمیرات و سرویس های دوره ای پیش بینی شده است که انجام آنها به طول عمر مفید خودرو کمک شایانی می‌کند . در ادامه به معرفی و توضیح مختصری از مراحل سرویس ها و تعمیرات و نگهداری خودرو اشاره خواهیم داشت .

مراحل سرویس ها و تعمیرات و نگهداری خودرو
1- روغن موتور
سرویس دوره ای ، بررسی و تعویض روغن موتور از مهمترین اقدامات نگهداری خودرو است . توصیه می شود که سطح روغن به طور مداوم بازدید شود و در صورتی که پایین تر از علامت min باشد ، مقداری روغن به آن اضافه کنید تا سطح آن بین دو علامت روی گیج قرار گیرد . برای سهولت انجام این کار از دستگاه ساکشن روغن بادی یا برقی استفاده می شود .

2- گیربکس
سرویس دوراه‌ای این عضو حیاتی از اتومبیل نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد ، در اتومبیل های نسل جدید و گیربکس های اتوماتیک بسته به مدل خودرو سرویس دوره ای گیربکس متفاوت می‌باشد ولی به طور معمول در هر 60 هزار کارکرد باید روغن گیربکس تعویض شود . برای تعویض روغن گیربکس از دستگاه تعویض روغن گیربکس اتوماتیک استفاده می‌شود .

3- چرخ ها
واضح و مبرهن است که سرویس و بازدید دوره ای چرخ های اتومبیل که از اعضای متحرک خودرو است بسیار حائز اهمیت است ، یکی از موارد مورد بررسی ساییدگی آج چرخ ها می‌باشد که در هر خودرو بسته به نوع و شرایط محور خودرو متفاوت است که این کار بوسیله دستگاه لاستیک درآور به سهولت انجام می‌شود . مورد دیگر میزان باد چرخ‌هاست که تاثیر مستقیم بر روی ساییدگی آنها دارد که برای تنظیم باد اتومبیل از دستگاه تنظیم باد استفاده می گردد . یکی دیگر از موارد مورد بررسی میزان بالانس و یا نابالانسی چرخ ها ست که این امر نیز با استفاده از دستگاه بالانس در انواع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و دستی به سهولت امکان پذیر است .

4- سیستم تهویه
همانگونه که می‌دانید کولر اتومبیل ها با نوعی گاز مبرد کار می‌کند ، که بر اثر استفاده از کولر خودرو به مرور زمان میزان این گاز و قدرت سرد کنندگی کولر خودرو کاهش می یابد و این یعنی زمان تعویض گاز کولر فرا رسیده است که این کار را به صورت تمام اتوماتیک دستگاه های شارژ و ریکاوری گاز کولر انجام می دهند .
موارد فوق اعضای حیاتی خودرو بودند که به اجمال آنها را بررسی کردیم و اهمیت سرویس دوره‌ای در آنها را اشاره داشتیم .
سرویس های دوره ای توسط تعمیرکار ماهر و در تعمیرگاه هایی انجام می‌شوند که ابزار و و سایل مخصوص تعمیر خودرو را در اختیار داشته باشند . در زیر به توضیح مختصری در مورد تجهیزات تعمیر گاهی می پردازیم .
به مجموعه ای از ابزار و ادوات تعمیر خودرو که در تعمیرگاه های خودرو استفاده می‌شود تجهیزات تعمیرگاهی می‌گویند. این تجهیزات شامل تجهیزات الکترونیکی و تجهیزات غیرالکترونیکی می‌باشد که در خلال معرفی اجزای حیاتی خودرو به معرفی کاربردی آنها پرداختیم

تجهیزات الکترونیکی به آن دسته از تجهیزات تعمیرگاهی می‌گویند که شامل مدارهای الکترونیکی و بعضاً مدارهای هوشمند می‌باشد ، دستگاه عیب یاب (دیاگ) ، دستگاه های شارژ گاز کولر اتوماتیک ، انژکتور شور و ... از جمله تجهیزات الکترنیکی به حساب می‌آیند .
فروش تجهیزات تعمیرگاهی   تهران

شرکت بازرگانی بارمان

پیک خودرو هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد .

با مطالعه راهنمای خرید امن آسوده تر معامله کنید .

warning شرایط استفاده و مشاهده آگهی چیست ؟
control_point امتیاز دهی به این مجموعه

افزودن دیدگاه

با توجه به اینکه درج مشروح نظرات منفی در مورد مشاغل خودرویی محترم مستلزم سند معتبر میباشد. لذا در سایت پیک خودرو نظرات منفی افراد فقط با جمله «عدم رضایت» و یا درج امتیاز یک از پنج نمایش داده می‌شود