search close

باربری تهران شاهرخ تهران

باربری و حمل بار در خیابان ولیعصر

شماره باربری تهران شاهرخ تهران

نام مدیر آگهی : شاهرخ صادقی

phone 02166961421

phone 02166961454

phone 02166478334

phone 02166958617

stay_current_portrait 09192257786

stay_current_portrait 09190340771


آدرس باربری و حمل بار در خیابان ولیعصر

تهران - تهران - ولیعصر نرسیده به تقاطع طالقانی جنب هتل جهان پلاک 1545 ساختمان گلستان

location_onمسیریابیreport_problem گزارش مشکل


خودروهای تحت پوشش :

AllCar

باربری توسط وانت نیسان خاور
با مجوز از وزارت صنعت و معدن
حمل بار به تمام نقاط تهران
حمل بار به تمام شهرستانها

باربری و اتوبار تهران شاهرخ ، بهترین و معتبرترین شرکت باربری و اتوبار در تهران و ارائه دهنده ویژه ترین خدمات جابجایی اثاثیه منزل، ادارات، شرکت‌ها، سازمان‌ها و ..... با بالاترین کیفیت حمل بار می باشد. ویژه ترین خدمات اتوبار در تهران بدون هیچ محدودیتی در تمامی ساعات شبانه روز و حتی در ایام تعطیل، و همچنین ارائه خدمات حمل بار بین شهری به سراسر کشور از خدمات ویژه ما است

بسته بندی اثاثیه از مهم ترین نکات در امر باربری است که این مهم را به سبک شرکت های اروپایی ارائه می نماییم. ارائه خدمات نوین حمل اثاثیه و ارائه با کیفیت ترین لوازم جهت بسته بندی وسایل توسط ما انجام می شود.
کیفیت برای ما مهم ترین اصل است و همین سبب شده تا در ارائه خدمات باربری بهترین باشیم.شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده اسباب کشی و جابجایی تان را به تیم آموزش دیده ما محول نمایید. جابجایی منازل ، ادارات ، سازمان خصوصی و دولتی ، فروشگاه ها را در کوتاهترین زمان ممکن با کیفیت بالا برای شما عزیزان انجام می دهیم.

رفاه و آسایش شما برای ما اصلی مهم است. بدین منظور امکان محاسبه آنلاین قیمت باربری در تهران را در وب سایت مان ایجاد نموده ایم. برای اولین بار در کشور می توانید تا با انتخاب خدمات حمل بار مورد نیازتان، هزینه های جابجایی تان را محاسبه نمایید.

همکاران ما نیز به صورت شبانه روزی از طریق شماره تلفن های ثبت شده پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشند. به عنوان بهترین باربری برای اسباب کشی می توانید از ما بروز ترین فناوری های حمل و نقل را درخواست نمایید. همواره بهترین و ایده آل ترین خدمات را مطابق با رویه شرکت های اروپایی ارائه می نماییم تا سلامت بار و اثاثیه تان را تضمین نماییم. به جز خدمات جابجایی در تهران می توانید کلیه خدمات اتوبار و ارسال بار به شهرستان های سراسر کشور را از ما بخواهید.

باربری تهران شاهرخ
بهترین خدمات باربری تهران
ارائه خدمات از جمله:باربری شمال تهران ، باربری جنوب تهران ، باربری مرکز تهران، باربری غرب تهران و نیز ارسال بار به شهرستان ها و باربری بین شهری تخصص ما می‌باشد. می‌توانید به‌راحتی در تمامی محله‌های تهران بدون هیچ محدودیتی از سرویس‌های ما استفاده نمایید.خدماتی سریع در کوتاه ترین زمان ممکن..

خدمات باربری با کیفیت
بالاترین کیفیت خدمات حمل اثاثیه با نازلترین قیمت
به عنوان یکی از بهترین شرکت های حمل بار در تهران توانسته ایم تا باکیفیت ترین خدمات حمل اثاثیه را با قیمتی ویژه ارائه نماییم. هدف ما ایجاد تجربه یک جابجایی با کیفیت بالا با مقروه به صرفه‌ترین هزینه‌ها می‌باشد.از زمان بسته بندی اثاثیه تا چیدمات وسایل در محل جدید در کنار شما خواهیم بود.

خدمات باربری و اتوبار تهران شاهرخ
حمل بار شبانه روزی
ارائه خدمات حمل بار شبانه روزی
ارائه خدمات حمل بار شبانه‌روزی بدون هیچ محدودیتی در هر زمان به شما عزیزان تخصص ما می‌باشد. در تمامی ایام هفته حتی در روزهای تعطیل خدمات حمل بار و حمل اثاثیه را شبانه‌روزی ارائه می‌نماییم. ارائه خدمات در تهران و ارسال بار به شهرستان‌ها را بدون هیچ محدودیتی انجام می‌دهیم.

حمل بار در تهران
امنیت و سرعت عمل بالا با بهترین کیفیت با تهران شاهرخ
خدمات ویژه حمل و نقل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بالاترین سطح از کیفیت به مشتریان عزیزمان ارائه می‌نماییم تا بتوانیم امنیت را به آنها هدیه داده و رضایت این عزیزان را به‌دست آوریم.برای ساختن بهترین تجربه از جابجایی برای خود و خانواده‌تان تنها کافیست با ما در تماس باشید

خدمات حمل بار با تهران شاهرخ
کلیه خدمات حمل بار و جابجایی توسط ما به‌صورت VIP و با بالاترین کیفیت ممکن می‌باشند. چراکه معتقدیم شما لایق بهترین‌ها هستید.

تجهیزات و لوازم بسته بندی وسایل
از لوازم بسته بندی مورد نیاز برای جابجایی می‌توان به وکیوم، بابل رپ، کارتن‌های حمل بار و رگال ‌دار و استرچ رپ اشاره نمود.ما در تهران شاهرخ تمامی این تجهیزات را با بالاترین کیفیت و قیمت ویژه همراه با خدمات انجام بسته بندی وسایل به شما ارائه می‌نماییم.

کارگر اسباب کشی مجرب
برای ارائه خدمات هرچه بهتر پرسنل آقا و خانم ما دوره‌های حرفه‌ جهت ارائه هرچه بهتر خدمات اسباب کشی را می‌گذرانند که شامل: نحوه صحیح بسته‌بندی، حمل و چیدمان اثاثیه می‌باشند.تنها کافیست برای سرعت بخشیدن به کارها و سهولت انجام آنها بر روی کمک این عزیزان برای جابجایی‌تان حساب کنید.

ماشین باربری و حمل بار
ارائه انواع ماشین حمل بار در ابعاد و اندازه‌های مختلف را ارائه می‌نماییم. نیسان، وانت ، کامیون و کامیونت مسقف با دیواره‌های موکت شده جهت حفظ وسایلتان را از ما بخواهید. رانندگان باتجربه و زبده تهران شاهرخ می‌توانند بهترین خاطره باربری را برای شما به ارمغان آورند.




باربری تهران شاهرخ تهران

باربری و حمل بار در خیابان ولیعصر

پیک خودرو هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد .

با مطالعه راهنمای خرید امن آسوده تر معامله کنید .

warning شرایط استفاده و مشاهده آگهی چیست ؟
control_point امتیاز دهی به این مجموعه
92%
95%
92%

افزودن دیدگاه

با توجه به اینکه درج مشروح نظرات منفی در مورد مشاغل خودرویی محترم مستلزم سند معتبر میباشد. لذا در سایت پیک خودرو نظرات منفی افراد فقط با جمله «عدم رضایت» و یا درج امتیاز یک از پنج نمایش داده می‌شود

محمود محمود در تاریخ :1401/12/20reply
باسلام از نحوه خدمات بسیار راضی هستم
کوروش متولیکوروش متولی در تاریخ :1400/2/19reply
بسیار عالی و نمونه کاملا راضی هستیم
امیر رضاییامیر رضایی در تاریخ :1399/11/11reply
عالیه
سلام باسپاس فراوان ازلطف ونظرحضرتعالیسلام باسپاس فراوان ازلطف ونظرحضرتعالی در تاریخ :1399/11/12
سلام باسپاس فراوان ازلطف ونظرحضرتعالیسلام باسپاس فراوان ازلطف ونظرحضرتعالی در تاریخ :1399/11/12