search close

پمپ کارواش یا واترجت تهران

بازرگانی و خدمات کارواش طوس

مالک این کسب‌وکار هستید؟
ثبت ادعای مالکیت

شماره پمپ کارواش یا واترجت تهران

phone 0213333995551

phone 0213333995552

stay_current_portrait 09121212012

stay_current_portrait 09124454500


آدرس بازرگانی و خدمات کارواش طوس

تهران - تهران - سعدی جنوبی - ساختمان سینگر - پلاک 306

location_onمسیریابیreport_problem گزارش مشکل


خودروهای تحت پوشش :

AllCar


پمپ کارواش یا واترجت گونه‌ای از پمپ‌‌های پیستونی است که در دو نوع تک فاز و سه فاز برای مصارف خانگی‌، نیمه صنعتی و صنعتی طراحی و تولید می‌شوند. معمولا پمپ کارواش‌ خانگی جهت شست‌وشوی خودرو و اجزای ساختمان کاربرد دارند؛ اما با توجه به فشار و قدرت پمپ‌های کارواش صنعتی، از آن‌ها برای شست‌وشو، چربی‌برداری، رسوب‌زدایی و رنگ‌برداری دستگاه‌ها، تجهیزات و تاسیسات در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، لوله‌سازی، کاشی و سرامیک و مواردی از این دست استفاده می‌کنند.

معرفی اجمالی بازرگانی و خدمات کارواش طوس
بازرگانی و خدمات کارواش طوس از سال 1364، در زمینه طراحی و راه‌اندازی کارواش‌های صنعتی و نیمه صنعتی و همین‌طور فروش و تعمیر انواع پمپ کارواش و تجهیزات وابسته فعالیت می‌کند. انواع کارواش خانگی، کارواش آب سرد، کارواش آب گرم صنعتی، کارواش آب گرم سیار صنعتی، کارواش آب گرم نیمه صنعتی، پمپ کارواش ایرانی، چینی و ایتالیایی، پمپ پیستونی سرامیکی، پمپ استنلس استیل، موتور پمپ دیزلی کارواش، موتور پمپ بنزینی کارواش، جاروبرقی‌ صنعتی سه موتوره آب و خاک، جاروبرقی صنعتی دو موتوره آب و خاک، جاروبرقی نیمه صنعتی، لانس، گان و نازل کارواش از جمله محصولات این بازرگانی ‌به شمار می‌روند. همچنین طراحی، اجرا و فروش سیستم رطوبت‌ساز، مه‌پاش خانگی، مه‌پاش باغ و ویلا، مه‌پاش رستوران و تالار، مه‌پاش استخر، مه‌پاش تجاری و عرضه انواع پمپ مه‌پاش، نازل مه‌پاش، شیلنگ مه‌پاش و اتصالات مه‌پاش از دیگر خدمات و محصولات بازرگانی کارواش طوس می‌باشند. از طرفی این بازرگانی با راه‌اندازی خط تولید دستگاه آبگرم‌کن کارواش، دیگ بخارشوی صنعتی، دیگ بخار نانو، دستگاه کف‌پاش و مخزن کف‌پاش این محصولات را تحت برند طوس به بازار عرضه می‌کند. ضمنا انواع پمپ‌ آب خانگی، پمپ آب صنعتی، پمپ آب کشاورزی، پمپ‌ سمپاشی، موتور برق و لوازم جانبی از دیگر محصولاتی ‌هستند که توسط بازرگانی و خدمات کارواش طوس تامین و عرضه می‌گردند.

ویژگی بازرگانی و خدمات کارواش طوس
از ویژگی‌های این مرکز بازرگانی و خدماتی می‌توان به مشاوره رایگان، گارانتی یک‌ساله محصولات، ده سال خدمات پس از فروش، تعمیر پمپ کارواش، ارائه خدمات توسط نمایندگی‌های متعدد در سراسر کشور و بازسازی، تجهیز و مدرن‌سازی کارواش‌ها اشاره کرد.
پمپ کارواش یا واترجت تهران

بازرگانی و خدمات کارواش طوس

پیک خودرو هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد .

با مطالعه راهنمای خرید امن آسوده تر معامله کنید .

warning شرایط استفاده و مشاهده آگهی چیست ؟
control_point امتیاز دهی به این مجموعه
100%
90%
100%

افزودن دیدگاه

با توجه به اینکه درج مشروح نظرات منفی در مورد مشاغل خودرویی محترم مستلزم سند معتبر میباشد. لذا در سایت پیک خودرو نظرات منفی افراد فقط با جمله «عدم رضایت» و یا درج امتیاز یک از پنج نمایش داده می‌شود