search close

تعویض روغن در محل برای همه مناطق تهران تهران

تعویض روغن سیار

مالک این کسب‌وکار هستید؟
ثبت ادعای مالکیت

شماره تعویض روغن در محل برای همه مناطق تهران تهران

نام مدیر آگهی : سمیعی

phone 09190673237


آدرس تعویض روغن سیار

تهران - تهران - خدمات تعویض روغت در محل شما

location_onمسیریابیreport_problem گزارش مشکل


خودروهای تحت پوشش :

AllCar

تعویض روغن سیار
به طور کلی عوض کردن روغن ماشین و تعویض روغن گیربکس یک کار تخصصی هست ولی با چک کردن روغن ماشین می تونی زمان تعویض روغن رو توجه بشی و سریع تر برای عوض کردن روغن با روغن جدید اقدام کنید. اگر سطح روغن موتور از اندازه مشخصی پایین تر باشه یا زمان زیادی از عوض کردن روغن ماشین گذشته، بهتره از خدمات تعویض روغن ماشین در محل استفاده کنی.

خدمات تعویض روغن
کارهای عوض کردن و غیره معمولا در مغازه تعویض روغنی انجام میشه. اما خیلی راحت می تونی در هر کجایی که هستی، خانه یا محل کار از سرویس تعمیر خودرو آنلاین برای تعویض روغن گیربکس استفاده کنی. در این صورت اصلا لازم نیست توی این ترافیک کلی راه برای عوض کردن یک روغن ساده بری همه این کارها به همراه مشاوره تعمیر خودرو در محل از سرویس های فنی هوم سرویز هست.

پیشنهاد مطالعه: کارشناسی خودرو و تعیین قیمت اتومبیل

تعویض روغن و فیلترها
تعویض روغن گیربکس
زمان تعویض روغن گیربکس اتوماتیک در دفترچه راهنمای خودرو نوشته شده و بستگی به میزان استفاده از ماشین داره. همه روغن های ماشین یک عمر مفیدی دارند و باید در اون بازه زمانی با روغن تازه عوض بشن.

با توجه به نوع خودرو میزان روغن مصرفی در هر بار فرق داره. گاهی بین ۳ تا ۷ لیتر روغن استفاده میشه ولی خودروهایی هم هستند که هر بار به ۱۰ تا ۱۲ لیتر روغن نیاز دارند. فیلتر روغن هم بهتره همراه با روغن عوض بشه تا کارایی ماشین آسیب نبینه.

تعویض روغن ماشین
آیا قبلا روغن ماشین را عوض کردید؟ اگر در این زمینه تجربه ای ندارید حتما از یک فرد با تجربه کمک بگیرید تا کارها اصولی انجام بشه. اجرت تعویض روغن هوم سرویز زیاد نیست و ارزش نداره برای یک کار ساده همه لباس ها و دست ها رو روغنی کنید. البته طبق دفترچه راهنما هم می تونید شخصا کارها رو انجام بدید البته اگر وقت و علاقه به کارها فنی دارید.

پیشنهاد مطالعه: تعمیرگاه سیار وسایل نقلیه امداد خودرو

زمان تعویض روغن
تعمیر خودرو آنلاین
از سرویس تعویض روغن آنلاین هوم سرویز می تونین برای عوض کردن روغن گیربکس اتوماتیک هم کمک بگیرید. همیاران تعمیر کار برای تعویض فیلتر هوا و فیلتر روغن، تعویض ضد یخ و صافی بنزین، عوض کردن روغن ترمز و روغن هیدرولیک در هر کجای تهران که باشید سفارش قبول می کنند.

راهنمای تعویض روغن
با توجه به نوع خودرو نحوه عوض کردن روغن هم کمی تفاوت داره. میزان روغن باقی مانده و کیفیت روغن مشخص می کنه که آیا باید روغن قبلی تخلیه بشه یا خیر؟ همیشه لازم نیست روغن قبلی تخلیه بشه ولی در اغلب اوقات برای عملکرد بهتر توصیه شده که روغن بی کیفیت قبلی ابتدا تخلیه بشه و بعد روغن با کیفیت و استاندارد جایگزین بشه.

مشخصه تخلیه روغن ماشین کار هر کشی نیست و باید کمی تجربه داشته باشید. اگر قبلا هرگز روغن ماشین رو تخلیه نکردید حتما از یک حرفه ای برای این ار کمک بگیرین.

اجرت تعویض روغن
مشاوره تعمیر خودرو
عیب یابی خودرو یک کار تخصصی هست ولی بهتره قبل از اینکه خودرو دچار مشکل جدی بشه برای مشاوره تعمیر خودرو از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید.

سرویس تعمیر خودرو در محل برای همین موقع هاست که هم عیب یابی خودرو را انجام می ده و هم زمان تعویض روغن را یادآوری می کنه اگر هم لازم باشه روغن در محل عوض میشه به همین سادگی!

اجرت تعویض روغن
هزینه خدمات عیب یابی خودرو، مشاوره تعمیر خودرو و عوض کردن روغن و فیلتر اغلب بستگی به نوع خودرو داره. در واقع قیمت تعویض روغن در همه ماشین ها به یک میزان نیست. به همراه سفارش تعمیر خودرو در محل هوم سرویز و یا عیب یابی خودرو در صورت لزوم روغن هم عوض میشه.

اگر از قبل روغن را خریداری کنید هزینه ای برای خرید روغن نمی پردازین ولی اگر بخواهین همیار با ارائه فاکتور روغن استاندارد و مناسب نوع خودرو را هم با خودش به محل آورده و کارها را به قیمت مناسب تمام می کنه.

پیک خودرو هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد .

با مطالعه راهنمای خرید امن آسوده تر معامله کنید .

warning شرایط استفاده و مشاهده آگهی چیست ؟
control_point امتیاز دهی به این مجموعه
100%
100%
100%

افزودن دیدگاه

با توجه به اینکه درج مشروح نظرات منفی در مورد مشاغل خودرویی محترم مستلزم سند معتبر میباشد. لذا در سایت پیک خودرو نظرات منفی افراد فقط با جمله «عدم رضایت» و یا درج امتیاز یک از پنج نمایش داده می‌شود