search close

امداد خودرو زرقان

مکانیک سیار شبانه روزی

شماره امداد خودرو زرقان

نام مدیر آگهی : آرین

stay_current_portrait 09176571845


آدرس مکانیک سیار شبانه روزی

فارس - زرقان - امداد خودرو سیار در منطقه زرقان

report_problem گزارش مشکل

ساعت کاری :
  • شنبه
  • 00:00 تا 24:00
  • یک شنبه
  • 00:00 تا 24:00
  • دوشنبه
  • 00:00 تا 24:00
  • سه شنبه
  • 00:00 تا 24:00
  • چهارشنبه
  • 00:00 تا 24:00
  • پنج شنبه
  • 00:00 تا 24:00
  • جمعه
  • 00:00 تا 24:00


خودروهای تحت پوشش :

AllCar

امداد خودرو زرقان با مکانیک سیار و یدک کش جهت حمل خودرو شبانه روزی درخدمت شماست.

جرثقیل، چرخگیر و خودرو بر قیمت پایین را ازما بخواهید.

امداد خودرو زرقان با انواع یدک کش خودرو، خودروبر، خودرو سوار، کفی، دکل و جرثقیل به شما امداد می رساند.

در بین امدادخودرویی ها بهترین هستیم.

به صورت فعال در کل ساعات شبانه روز.

در تمام ایام هفته حتی ایام تعطیل.

ارسال یدک کش، کفی، دکل به محل.

کاملا متناسب با اتومبیل شما جهت حفظ سلامت اتومبیل شما.

جلوگیری از آسیب دیدگی های احتمالی حین حمل و نقل و جابه جایی.

قیمت های دریافتی توسط امدادگران مجموعه ی ما مطابق مصوب اتحادیه کشوری است.

همچنین تمامی فعالیت های این مجموعه تحت نظارت اتحادیه می باشد.

پرسنل آموزش دیده و آشنا به تعمیرات تخصصی هستند.

لطفا با ما تماس بگیرید.

امداد خودرو زرقان و یدک کش.


چگونه ماشین خود را در کمترین زمان ممکن رفع ایراد کنیم؟

چگونه ماشین خود را در کمترین زمان ممکن رفع ایراد  کنیم؟

‏ شما میتوانید با کمک امداد خودرو مرودشت مهندس مهدی شیروانی و رجوع به مقاله زیر خودرو خود را در کمترین زمان رفع ایراد کنید و یا از ما کمک بگیرید.

کلافه و سردرگم نشوید ، حالا بیاید مراحل زیر را با هم . گام به گام اجرا کنیم:

۱- مهمترین گام عیب یابی است. در مرحله اول باید چراغ چک خودرو را در پشت آمپر کنترل کنیم که ببینیم روشن است یا خیر اگر روشن بود ecu سالم است .اگر چراغ چک خاموش بود در هنگام سوئیچ باز عیب از ecu یا قطعات مربوط به ‏ecu می باشد. که باید به سراغ قطعات ماشین برویم.

در مرحله بعد پمپ بنزین را چک میکنیم.
مراحل چک کردن پمپ بنزین شیلنگ پمپ بنزین را از پمپ جدا نموده و سوئیچ را باز میکنیم اگر بنزین را پمپ کرد پمپ بنزین مشکلی ندارد ولی اگر بنزین راپمپ نکرد سوکت پمپ بنزین را کشیده و با چراغ تستر از وجود برق اطمینان پیدا میکنیم اگر چراغ بنزین روشن شد پمپ بنزین سوخته است یا خودرو بنزین ندارد ولی اگر چراغ پمپ بنزین روشن نشد به سراغ بقیه قطعات مربوط به پمپ بنزین می رویم.

نحوه تست قطعات مربوط به پمپ بنزین یا روشن نشدن خودرو اعم از رله دوبل - فیوزها- سنسور دور موتور -سیم کشی و سوکت های تخم مرغی -دسته سیم و یکسره کردن کلید قطع کن که اغلب ماشین ها بر روی کمک سمت شاگرد و کمک سمت راننده است.

چگونگی خراب بودن کلید قطع کن (سوئیچ اینرسی) چگونه است؟
سوکت کلید قطع کن را خارج نموده و به وسیله سیم پل زده یا آن را لخت کرده وبه هم چسبانده جهت تست کلید اینرسی در داخل جاده هنگامی که دسترسی به دستگاه اهم متر نداریم.

چگونگی تست رله دوبل؟
زمانی که خودرو ما در جاده خراب شده است بهترین راه حل برای تست سالم بودن رله دوبل تعویض کردن آن است و اگر در تعمیرگاه باشیم آن را باید دستگاه اهم متر تست کنیم.

چگونگی تست فیوز ها؟

تست فیوز ها را می شود با چراغ تست انجام داد یا به صورت چشمی یکی یکی فیوزها را کشیده اگر سیم داخل فیوز از وسط جدا شده بود فیوز سوخته است و احتیاج به تعویض دارد مراقب باشید فیوز ها را تک تک بکشید و بعد از تست آنها را در محل مذکور قرار دهید.

چگونگی تست سنسور دور موتور و عملکرد آن در خودرو؟

سنسور دور موتور را باید با دستگاه اهم متر تست کنیم با وجود این که اکثر خودروها در جاده خاموش می شوند و ما شرایط تست با دستگاه را نداریم باید با تعویض آن تست را انجام دهیم. عملکرد سنسور دور موتور در خودروها مرگ بالا را نشان میدهد که به ایسیو زمان پاشش یا جرقه را اعلام میکند در صورت خرابی سنسور دور موتور در بعضی از خودروها پمپ بنزین و کویل کار نمی کند و باعث میشود ماشین روشن نشود.

خرابی خودرو در جاده

خرابی خودرو در جاده

چند مورد از علائم خرابی خودرو در جاده .

۱- روشن شدن چراغ روغن؟
در صورت روشن شدن چراغ روغن در خودرو ما باید سریعاً خودرو را متوقف و خاموش کنیم و اولین کاری که می‌توانیم انجام دهیم از وجود روغن در خودرو مطلع شویم و اگر خودرو ما روغن داشت به خرابی قطعات زیر ‏ اعم از فشنگی روغن یا خرابی اویل پمپ روغن شک کنیم که اولین قطعه را که باید چه کنیم و کمترین هزینه را برای ما داشته باشد فشنگی روغن است در صورت تعویض فشنگی روغن و پاک شدن چراغ روغن در پشت آمپر فشنگی روغن خراب بوده و ماآن را تعویض می کنیم و در غیر این صورت باید اویل پمپ روغن را تعویض کنیم تا فشار روغن زیاد شود چراغ روغن خاموش شود.

۲- روشن شدن چراغ چک در خودرو؟
اگر در حین رانندگی چراغ چک خودرو روشن شود ماشین ریپ زد یا سه کار کرد باید سریعاً خودرو را متوقف کنیم و با دستگاه عیب یاب به دنبال قطعه خراب بگردیم و اگر در حین رانندگی چراغ چک روشن شد و موتور صاف کار کرد هیچ گونه لرزشی نداشت می‌توانیم تا اولین تعمیرگاه خودرو را هدایت کنیم یا بست منفی خودرو را در زمان خاموش بودن موتور سوئیچ باز بست منفی را برداشته و بعد از پنج دقیقه سوئیچ را بسته و بست منفی را گذاشته تا چراغ عیب یاب پاک شود که به این عمل می گویند ریست یا پاک کردن خطای ایسیو .

۳- پاره شدن تسمه تایم خودرو؟

در صورتی که تسمه تایم خودرو درحال حرکت پاره شود علائم چک کردن پاره شدن تسمه تایم این است که خودرو را در دنده دو قرار دهیم و یکم آن را هل دهیم اگر خودرو به صورت روان حرکت کرد تسمه تایم پاره شده است و اگر خودرو به صورت صفت دنده دنده حرکت کرد تسمه تایم پاره نشده است این در صورتی است که تسمه تایم پاره شده است بعضی مواقع غلطک هرزگرد در تسمه تایم خراب میشود و این عمل برای تست تسمه تایم مورد قبول نیست در صورت تایم رد کردن خودرو صدا صدای استارت خوردن خودرو عوض میشود و موتور کمپرس ندارد این هم یکی از نشانه های رد کردن تسمه تایم می باشد.

۴ - جوش آوردن خودرو؟

مهمترین اجزای سیستم خنک کننده به صورت کلی به دو قسمت مکانیکی( واتر پمپ.. ترموستات شیلنگ ها.. کانالهای مدار آب... رادیاتور و درب رادیاتور) و الکتریکی شامل موتور فن ها. رله های فن. ‏ ایسیو. سنسور دمای آب. فیوزها و دسته سیم مربوط به فن میباشد که هر کدام را باید به صورت مجزا بررسی کنیم.رد از علائم خرابی خودرو در جاده

سوئیچ، چگونه سوئیچ خودرو خود را یکسره کنیم.

سوئیچ، چگونه  سوئیچ خودرو خود را یکسره کنیم.

کلید اتصال تجهیزات الکتریکی خودرو به باتری می باشد. که از چهار کانکتور اصلی به شرح زیر تشکیل شده است.
1- BAT کانکتوری است که برق اصلی از باتری به آن وصل شده است.
۲-ACC کانکتور ای است که برق مصرف کننده های الکتریکی داخل اتاق خودرو را تامین میکند
۳-IGN کانکتور ای است که برق تجهیزات الکتریکی موتور را تامین میکند و جهت روشن شدن موتور وصل بودن این کانکتور به برق باطری الزامی می باشد.
۴-ST کانکتور ای است که برق اتوماتیک استارت را تامین میکند

جهت یکسره کردن و روشن کردن موتور از پشت مغزی سوئیچ ابتدا توسط تست لامپ برق باتری را پیدا کرده. و سپس این برق را به تک تک سیم ها وصل میکنیم هر سیمی که برق پشت آمپر را روشن کند برقIGN محسوب میشود. آن را به برق وصل میکنیم سپس سیم مربوط به اتوماتیک استارت را به صورت لحظه ای به برق باطری وصل نموده و پس از استارت خوردن و روشن نشدن موتور آن را جدا میکنیم. قابل توجه است قبل از انجام این کار باید از باز بودن قفل فرمان اطمینان حاصل نمایید و در خودروهای با سیستم ایموبلایزر باید تگ سوئیچ به آنتن ترانسپوندر نزدیک شود. امداد خودرو مرودشت فیلم یکسره کردن سوئیچ را برای شما نمایش میدهیم.



پیک خودرو هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد .

با مطالعه راهنمای خرید امن آسوده تر معامله کنید .

warning شرایط استفاده و مشاهده آگهی چیست ؟
control_point امتیاز دهی به این مجموعه
100%
100%
100%

افزودن دیدگاه

با توجه به اینکه درج مشروح نظرات منفی در مورد مشاغل خودرویی محترم مستلزم سند معتبر میباشد. لذا در سایت پیک خودرو نظرات منفی افراد فقط با جمله «عدم رضایت» و یا درج امتیاز یک از پنج نمایش داده می‌شود

ناشناسناشناس در تاریخ :1401/1/18reply
برق سر دلکو ندارد تازه کویلو عوز کردم پژو 2000 لپویی اپارتمانها