search

بازگشت سایپا به جاده رشد قیمت + جدول

تاریخ خبر: 6 خرداد 1402 - 21:00

به گزارش اقتصادنیوز ؛ فعالان بازار خودرو در خصوص افزایشی شدن قیمت محصولات سایپا به نوسان رو به بالای نرخ دلار اشاره می‌کنند عاملی که در روزهای اخیر نتوانسته بود این بازار را تحت تاثیر قرار دهد، اما امروز بیشتر سایپایی‌ها از این نوسان تبعیت کردند و با افزایش راهی بازار شدند. از سوی دیگر فعالان بازار به این نکته اشاره می‌کنند در شرایط کنونی کشش کاهش قیمت بیش از این در بازار وجود ندارد و با این شرایط سایپایی‌ها امروز تغییر مسیر دادند.
براساس رصد بازار امروز «تیبا2 معمولی» در بازار با رشد 5 میلیونی راهی بازار شد و بیشترین افزایش قیمت را به خود اختصاص داد و ساینا هم با افزایشی 4 میلیونی راهی بازار شد.
خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.
قیمت «شاهین» امروز در بازار 607 میلیون تومان شد و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R» در بازار 357 میلیون تومان شد بدون تغییر راهی بازار شد، اما «کوییک معمولی» در بازار 351 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت یک میلیون تومانی در بازار داشت. اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 347 میلیونی قیمت گذاری شد و رشدی 3 میلیون تومانی را تجربه کرد، «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 360 میلیون تومان دست به دست شد و رشد 5 میلیونی قیمت داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار 345میلیون تومان قیمت‌ خورد و رشد 4 میلیونی در بازار را تجربه کرد.



افزودن دیدگاه
لطفا نظرات خود را در مورد خبر << بازگشت سایپا به جاده رشد قیمت + جدول >> به صورت فارسی بنویسید .