search

بهترین شرکت اجاره خودرو

معرفی بهترین و قدیمی ترین شرکت اجاره خودرو : شرکت اجاره خودرو شباهنگ رنت

شباهنگ رنت

اجاره خودرو در ایران چند سالی است که باب شده و شرکت های اجاره خودرو بسیاری دراین صنعت وارد شده اند به گونه ای که هر روز به تعداد آنها افزوده می شود اما از بهترین و قدیمی ترین شرکت اجاره خودرو میتوان به شرکت اجاره خودرو شباهنگ رنت اشاره نمود. در ادامه به خدمات اجاره ماشین این شرکت اشاره می شود.

اجاره ماشین عروس ارزان

کرایه ماشین عروس از دقدقه های هر زوج در شب عروسی می باشد زیرا چندین سال است که در عروسی ها از خودرو های لوکس و یا کلاسیک استفاده می شود.اجاره ماشین عروس از سال ها پیش به صورت تعاملی در ایران وجود داشته است به اینگونه که داماد برای شب عروسی خودرو اقوام را به صورت قرضی برای شب عروسی گل آرایی میکرد.
اما این روش دارای ایراداتی بود به عنوان مثال صاحب ماشین راضی به دادن خودرو به داماد نبود و در رودروایسی خودرو را به آنها می داد و یا در شب عروسی خودرو خراب میشد یا تصادف می شد خودرو جایگزینی وجود نداشت و ایرادات بسیاری که شباهنگ رنت با خدمات اجاره ماشین عروس این مشکل را تا حد بسیاری حل کرده است.
با کرایه ماشین عروس از شرکت شباهنگ رنت می توانید با خیالی آسوده خودرو مورد نظرتان را انتخاب نمایید و در شب عروسی تان بدرخشید همچنین این شرکت با سال ها تجربه در این زمینه میتواند شما را در گل آرایی ماشین عروس و انتخاب نوع خودرو همراهی نماید.

اجاره خودرو تشریفات

شاید برایتان پیش آمده باشد که قرار ملاقات مهمی داشته باشید و بخواهید طرف مقابل را سوپرایز کنید یا یک قرار کاری مهم داشته باشید که دوست داشته باشید در این قرار بدرخشید و با ماشین لاکچری همراه با راننده وارد آن مکان شوید و یا شاید برای شما پیش آمده باشد که برای استقبال میهمان های مهم و یا خارجی خود بخواهید از خدمات تشریفاتی استفاده کنید.
یکی از خدمات مجموعه شباهنگ رنت اجاره خودرو اسکورت تشریفاتی است. موسسه شباهنگ رنت می تواند با ارائه خدمات اجاره خودرو تشریفات شما را در اجاره خودرو تشریفاتی راهنمایی کند.

اجاره خودرو يا رنت کار چیست؟

اين صنعت به علت استقبال گسترده خصوصاً در آمريکا و اروپا در طول يک قرن موجب تشکيل تعدادی از موسسه های کرایه ماشین شده در ایران شده که برخي از آنها داراي خودرو های بسیار زیاد و خاص بوده و سرويسهاي متنوعي به مشتريان خود ارائه میدهند. کشور ما هم در همین راستا همگام با کشور های دنیا پیش می رود صنعت اجاره اتومبیل در ایران قدمتی طولانی ندارد ولی توانسته در این مدت کم خود را با تمامی کشور های دنیا هم برابری کند، در ایران بیش از 50 شرکت اجاره اتومبیل وجود دارد که این شرکت ها خدماتی متفاوت ارائه می نمایند.

اجاره ماشین بدون راننده

از خدمات دیگر شرکت شباهنگ رنت می توان به اجاره خودرو بدون راننده با شرایطی آسان و قیمت به صرفه اشاره نمود که شما با اجاره این خودرو میتوانید به صورت نامحدود به سراسر کشور سفر کنید در ادامه به شرایط اجاره ماشین بدون راننده از شباهنگ رنت پرداخته می شود.
شرایط سنی مورد نیاز برای اجاره ماشین بدون راننده:
داشتن حداقل سن 20 سال برای اجار خودرو الزامی می باشد.
گواهینامه رانندگی :
گواهینامه رانندگی معتبرفرد متقاضی اجاره خودرو با حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد
مدارک شناسایی مورد نیاز :
کارت ملی و شناسنامه
مدارک احراز موقعیت شغلی :
گواهی معتبر اشتغال به افراد احراز محل شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو .
ودیعه نقدی (دیپوزیت) و چک :
• یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو دریافت میگردد
• پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا انتقال کارت به کارت.
• پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) که با توجه به نوع خودرو های درخواستی متفاوت می باشد.

تزیین و گل آرایی ماشین عروس

تزیین و گل آرایی ماشین عروس از مهم ترین فاکتور های عروسی هست، که باید توسط افراد ماهر و حرفه ای انجام شود. تزیینات ماشینهای عروس بسیار لوکس و گران قیمت با گل آرایی رز قرمز و سفید و لیلیم و مریم بسیار زیبا می شود. در صورتی که میخواهید یک فرد متخصص دیزاین ماشین عروس شما را به عهده بگیرد می توانید با کارشناسان شباهنگ رنت تماس بگیرید تا مراکز تزیین و گل آرایی ماشین عروس و دسته گل عروس را به شما معرفی نمایند و در صورت تمایل به اجاره ماشین عروس از این مجموعه فقط کافی است طرح گل آرایی ماشین عروس و دسته گل عروس را برای ما ارسال نمایید و یا صفر تا صد گل آرایی را بسته به خودرو انتخابی شما به ما بسپارید.

اجاره خودرو در فرودگاه

اپراتورهای اجاره خودرو شباهنگ رنت برای راحتی شما در فرودگاه در دسترس هستند. و به راحتی متوانید یک خودرو سواری یا شاسی بلند و یا یک خودرو لوکس تشریفاتی و یک خودرو ایرانی اجاره نمایید همچنین میتوانید یک ترانسفر خودرویی آسوده را به همراه خودرو مناسب با راننده داشته باشید.

اگر قصد اجاره خودرو در تهران و ایران با قیمت و شرایط مناسب را دارید بهتر است از شباهنگ رنت مشاوره دریافت نمایید