search

امداد خودرو اصفهان

در دنیای امروز با گسترش استفاده از انواع خودروهای شخصی به عنوان یکی از اصلی‌ترین وسایل حمل و نقل، امداد خودرو به یکی از مهم‌ترین خدمات در سراسر دنیا به خصوص ایران مبدل گشته است.

امداد خودرو های مجاز !؟

در دنیای امروز با گسترش استفاده از انواع خودروهای شخصی به عنوان یکی از اصلی‌ترین وسایل حمل و نقل، امداد خودرو به یکی از مهم‌ترین خدمات در سراسر دنیا به خصوص ایران مبدل گشته است. گاهی این خدمات به وسیله شرکت‌های خودروسازی به اتومبیل‌ها ساخت خودشان ارائه می‌گردد و گاهی شرکت‌هایی که صرفا با هدف امدادرسانی به اتومبیل‌ها به وجود آمده‌اند این کار را انجام می‌دهند. نکته قابل توجه این است که در هر صورت شرکت‌های امداد خودرو باید حتما دارای مجوز انجام این کار و کارت معتبر شناسایی باشند. اگر به دنبال یافتن اطلاعاتی در ارتباط با شرکت‌های امداد خودرو اصفهان هستید با این مطلب همراه باشید.

چه زمانی کمک بخواهیم؟

حتی اگر در حال رانندگی هستید یا ماشین‌تان متوقف شده است و احساس می‌کنید خراب شده یا نقص فنی دارد، با امداد خودرو تماس بگیرید و کمک بخواهید. اگر مشکل خیلی جدی نیست و نیاز به تعمیرات جزئی دارد، یک متخصص امداد خودرو در محل مشکل وسیله نقلیه شما را برطرف می‌کند. اما اگر ایراد جدی دارد که در محل قابل رفع نیست، امداد خودرو آن را به تعمیرگاه معتبر می‌برد تا اقدامات لازم برای رفع نقص فنی انجام شود. برای حمل خودرو در اصفهان می‌توانید از خدمات شرکت‌های امداد خودرو اصفهان استفاده نمایید.
اگر فکر می‌کنید تا زمانی که ماشین شما دچار مشکل جدی نشود و روشن گردد نیازی به کمک و تعمیر آن ندارید، سخت در اشتباهید. نگهداری منظم و دقیق می‌تواند برای وسیله نقلیه شما بسیار مفید باشد و از بروز هرگونه تصادف جدی و خطرناک در آینده جلوگیری کند. به علاوه، اگر منتظر بمانید تا مشکلات ماشین‌تان بد و بدتر شود، در نهایت هزینه بیشتری برای رفع مشکل پرداخت می‌کنید و زمان زیادی از شما تلف می‌شود.‏‎

امدادگر خودرو چه کسی است؟

فردی که دانش و توانایی لازم برای رفع مشکلات فنی اتومبیل را دارد امدادگر نامیده می‌شود. این فرد باید علاوه بر داشتن توانایی جسمی کافی، دارای مهارت و تجربه‌‌ای ممتاز در زمینه تعمیر وسیله نقلیه باشد. امدادگران شاغل در مراکز امداد خودرو اصفهان این ویژگی‌ها را دارا می‌باشند

مزایای شرکت‌های امداد خودرو اصفهان

• تعمیر اتومبیل در کمترین زمان ممکن؛
• تعمیر اتومبیل با تیمی کاملا حرفه‌ای؛
• جلوگیری از بروز حوادث ناگوار ناشی از تعمیرات نادرست ماشین در آینده؛
• هزینه‌های مناسب و مقرون به صرفه؛
• حمل و نقل و جا‌به‌جایی ماشین به صورت کاملا ایمن.

خدمات امداد خودرو اصفهان

با استفاده از سرویس شرکت‌های خودرو بر اصفهان از خدمات زیر بهره‌مند خواهید شد‎:
1- تعمیر وسیله نقلیه در زمان کوتاه؛‎
2- تعمیر حرفه‌ای وسیله نقلیه؛
3- هزینه مقرون‌به‌صرفه‎ و مناسب برای تعمیر؛
4- حمل وسیله نقلیه به صورت کاملا ایمن.
5- حمل اتومبیل به نمایندگی؛
6- تعویض باطری؛
7- تعمیر برق وسیله نقلیه ؛
8- پنچرگیری.
به صورت کلی شرکت‌های امداد خودرو اصفهان خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند. عموما خدمات ارائه شده توسط این مراکز مربوط به عیب‌یابی و تعمیر است. خدمات کمکی می‌تواند در داخل یا خارج از شهر باشد. در ادامه به بررسی این خدمات پرداخته می‌شود.

تعویض روغن

تعویض روغن ماشین، یکی از اقدامات مهمی است که باید هر چند سال یک بار بر روی اتومبیل خود انجام دهید تا مانع استهلاک قطعات شوید. اما نکته قابل توجه این است که برند و نوع روغن بسیار بر عملکرد ماشین تاثیرگذار است. یکی از خدمات مراکز امداد خودرو تعویض روغن موتور در محل مورد نظر شما است.

مکانیک سیار

گاهی شرایطی پیش می‌آید که مجبور به خبر کردن مکانیک سیار هستید. در این شرایط مراکز مکانیک سیار اصفهان به کمک شما خواهند آمد. موارد ذیل ازجمله شرایطی است که نیاز به مکانیک سیار پیدا می‌کنید:
1- نبود زمان کافی برای رفتن به تعمیرگاه: برخی افراد به سبب مشغله کاری زیاد و نداشتن زمان کافی به دنبال راه‌حلی آسان برای سرویس و تعمیر وسیله نقلیه خود هستند. مکانیک سیار گزینه مناسبی برای این افراد است. اگر متوجه ایرادهای جزئی ماشین خود شوید و به آن توجهی نکنید این نقص فنی کوچک می‌تواند منجر به نقص بزرگ فنی شود و هزینه‌های سنگینی بر روی دست شما بگذارد. در این شرایط خبر کردن یکی از مراکز مکانیک سیار اصفهان گزینه‌ای منطقی برای شما به شمار می‌آید؛
2- خراب شدن ماشین در راه: اگر شما هم جزو رانندگانی هستید که تجربه خراب شدن وسیله نقلیه در راه را داشته‌اید با دشواری‌ها و استرس‌های ناشی از آن آشنایی دارید. اگر با این وضعیت مواجه شدید بهتر است به جای دستکاری و بدتر کردن شرایط به تعمیرکار سیار اصفهان تماس بگیرید.
3- نداشتن اطلاعات لازم در زمینه تعمیرات وسیله نقلیه.
4- نبود ابزار لازم برای تعمیر ماشین در محل.

یدک‌کش خودرو

یکی از خدمات اصلی شرکت‌های امداد خودرو اصفهان، یدک‌کش سیار است که با تجهیزات مدرن و مطمئن این خدمات را در اختیار شما قرار می‌دهند. امروزه حمل و نقل اتومبیل در سرتاسر دنیا اهمیت بالایی دارد، بنابراین اگر وسیله نقلیه در وسط جاده به خصوص در بزرگراه‌ها آسیب دید، تصادف کرد یا متوقف شد، باید از جرثقیل و یدک‌کش استفاده کرد تا ماشین سریع به تعمیرگاه رسانده شود.
شرکت‌های امداد خودرو اصفهان و شرکت‎های یدک‌کش اصفهان همواره تمام تلاش خود را کرده‌اند تا با استفاده از تجهیزات کامل، خدمات حمل و نقل وسیله نقلیه با بالاترین کیفیت را بدون هیچ گونه آسیبی ارائه دهند. در هر نقطه از اصفهان که نیاز به خدمات دارید می‌توانید با این شرکت‌ها تماس بگیرید. مراکز یدک‌کش ماشین در اصفهان اتومبیل شما را با رعایت نکات ایمنی به مکانی امن منتقل می‌کنند.

نکات مهم در ارتباط با انتخاب یدک‌کش

برای یدک‌کشی هر وسیله نقلیه باید از یک یدک‌کش مخصوص به آن استفاده شود. مثلا برای حمل اتومبیل‌های سبک‌تر عموما وانت نیسان و وانت پراید به کار گرفته می‌شوند. این ماشین‌ها توانایی حمل وسایل نقلیه با سایز و اندازه خود را دارند. اما ماشین‌هایی مانند خاور، ایسوز و کامیون هستند که می‌توانند وسایل نقلیه بزرگ‌تر مانند شاسی بلندها را جابه‌جا نمایند. این باربرها که ماشین‌های نیمه سنگین نیز نام‌ دارند به آسانی اتومبیل‌ها را کشیده و بر روی خود سوار می‌نمایند.
در این میان ماشین‌های ‌سنگین نیز که کارایی بالاتری نسبت به دو مورد قبلی دارند را نباید فراموش کرد. این ماشین‌ها کفی تریلی ترانزیت هستند و به آسانی می‌توانند وسایل نقلیه معیوب و حتی سنگین را نیز حمل نمایند. مثلا این وسایل نقلیه سنگین می‌توانند کامیون‌هایی که در راه و جاده مانده‌اند را به آسانی حرکت دهند.
به صورت کلی اگر قصد استفاده از یدک‌کش را دارید مورد متناسب با اتومبیل خود را درخواست نمایید؛ زیرا اگر اتومبیل‌تان با ماشینی متناسب با اندازه خودش حمل نشود قطعا دچار خسارت و آسیب‌های جدی در بدنه و شاسی خواهد شد. به عنوان مثال کامیون‌ها را باید با ماشین سنگین جابه‌جا نمود تا خسارتی وارد نشود. این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که در زمان حمل وسیله نقلیه به وسیله یدک‌کش بدنه و شاسی حتما روی هم سوار گردند تا تراز بهتری برای ماشین به وجود آید. شرکت‌های امداد خودرو اصفهان گزینه مناسبی به عنوان یدک‌کش ماشین در اصفهان به شمار می‌روند.

مزایای استفاده از یدک‌کش

حمل و نقل ماشین برای اهداف مختلفی انجام می‌شود. هرگاه شخصی به هر دلیلی نیاز به حمل اتومبیل خود از نقطه‌ای به نقطه دیگر داشته باشد، مهم‌ترین نکته برای او ایمن نگه داشتن وسیله نقلیه‌اش است. حتی اگر شخصی ماشینش تصادف کرده باشد، برایش مهم است که در حین حمل و نقل آسیبی نبیند. اگر این کار به افراد کم‌تجربه و ناآگاه سپرده شود، ممکن است در حین حرکت آسیب‌های جبران‌ناپذیری به اتومبیل وارد شود. در برخی از یدک‌کش‌ها، امکانات بهتری برای افزایش ایمنی وسایل نقلیه در حین حمل و نقل تعبیه شده است.
به عنوان مثال، سیستم‌های هیدرولیک به کار رفته در برخی از آ‌ن‌ها در انتقال اتومبیل به مقصد بسیار کمک‌کننده است. برخی از آن‌ها دارای ستون‌های اولیه در کنار خودروها هستند که از تکان خوردن آن جلوگیری می‌کنند و حرکت ماشین را در هنگام حمل و نقل کاهش می‌دهند. هر خودروبری برای حمل خودروهایی با اندازه‌های معین استفاده می‌شود. تشخیص اینکه چه نوع وسیله‌ای برای یدک‌کش مناسب است را به کارشناسان بسپارید تا اتومبیل با خیال راحت به مقصد برسد و هزینه اضافی برای صاحب آن نداشته باشد.
در شرکت‌های امداد خودرو اصفهان انواع یدک‌کش جهت حمل و جابجایی انواع ماشین‌های سنگین و سبک وجود دارد و از این طریق می‌توانند خدمات مناسبی را به افرادی که نیاز به یدک‌کش دارند ارائه دهند. این مراکز امداد خودرو می‌توانند وسایل نقلیه را در مسافت‌های طولانی جابجا کنند. ایمن نگه داشتن اتومبیل در مسیرهای طولانی از اهمیت بالایی برخوردار است. عموما از یدک‌کش‌ها و کامیون‌های سنگین برای حمل و نقل اتومبیل در مسافت‌های طولانی استفاده می‌شود.

انواع یدک‌کش

مراکز امداد خودرو اصفهان سعی کرده‌اند تمام امکانات لازم برای امداد خودروها را فراهم نمایند. انواع یدک‌کش‌های مشغول به کار در این مراکز عبارت‌اند از:
• یدک‌کش‌های جرثقیل که توانایی حمل بار تا شش تن را دارند. وسیله نقلیه‌ی آسیب‌دیده روی کفی گذاشته شده و به مقصد منتقل می‌شود. برای حمل آن‌ها نیازی به روشن کردن ماشین وجود ندارد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انتقال صورت می‌گیرد.
• یدک‌کش‌های چرخ گیر که با جرثقیلی که در پشت خود دارند وسیله را بلند می‌کنند و تا مقصد حمل می‌نمایند.
• یدک‌کش‌های کامیونت که مخصوص حمل اتومبیل‌ها لوکس هستند و برای جا‌به‌جایی در مسیرهای طولانی به کار برده می‌شوند.
• نیسان بارها یکی دیگر از انواع یدک‌کش‌ها هستند و تنوع زیادی دارند و از آن‌های استفاده‌های مختلفی می‌شود. نیسان‌ها به سبب توان بالای باربری برای حمل و نقل ماشین‌ها گزینه مناسبی به شمار می‌آیند. یکی از مزایای نیسان‌ها استفاده از گاز و بنزین است که سبب حمل وسیله نقلیه با هزینه پایین‌تر می‌شود.
برای حمل بعضی از ماشین‌ها لازم است که هیچ فشاری بر آن‌ها وارد نشود. مثلا، در ارتباط با اتومبیل‌های تصادفی که آسیب زیادی دیده‌اند، هر حرکتی سبب خرابی و خسارت بیشتر آن‌ها می‌گردد. به همین جهت، انتخاب یدک‌کش مناسب می‌تواند در تعیین سرنوشت اتومبیلی که قرار است حمل شود، اثرگذار باشد. همچنین، اندازه یدک‌کش باید با اندازه ماشین هماهنگ باشد. عموما برای جا‌به‌جایی ماشین‌های سواری و سبک بیشتر از وانت نیسان استفاده می‌گردد.

هزینه‌های جا‌به‌جایی

شاید افرادی که در جاده‌ها گیر و نیاز به امداد خودرو پیدا می‌کنند و وسیله نقلیه‌ی آن‌ها دچار ایراد می‌گردد و نمی‌توانند به مسیر خود ادامه دهند، به اولین چیزی که فکر کنند این باشد که چه مقدار پول برای خدمات باید بپردازند؟ آیا قرار است هزینه اضافی برای تعمیر اتومبیل‌شان متحمل شوند؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که هر یدک‌کش قیمت مخصوص به خود را دارد. نرخ جا‌به‌جایی ماشین با هرکدام از آن‌ها مطابق با یک ترکیب خاص تعیین می‌گردد. مثلا اتومبیل‌های لوکس هزینه متفاوتی نسبت به اتومبیل‌های معمولی دارند. ازجمله عوامل تاثیرگذار برای تعیین قیمت استفاده از خودروبر و یدک‌کش عبارت‌اند از:
1. نوع ماشین در تعیین قیمت بسیار تاثیرگذار است. ماشین‌های لوکس و گران‌قیمت به سبب حساسیتی که در جا‌به‌جایی آن‌ها وجود دارد، هزینه بیشتری هم بابت حمل و نقل آن‌ها پرداخت ‌می‌شود. جا‌به‌جایی این اتومبیل‌ها به تجهیزات و وسایل خاصی نیاز دارد که همین مسئله سبب افزایش هزینه حمل آن‌ها می‌شود.
2. میزان مسافتی که وسیله نقلیه قرار است حمل گردد نیز در تعیین مبلغ موثر است. هرچقدر مسیر طولانی‌تر باشد طبیعتا قیمت نیز بالاتر می‌رود.
3. هرچقدر وزن یک ماشین بالاتر باشد برای حمل آن هزینه زیادتری باید پرداخت گردد.
4. میزان سوختی که ماشین یدک‌کش در مسیر جا‌به‌جایی مصرف می‌کند نیز در تعیین قیمت موثر است.
5. نوع یدک‌کش نیز در میزان هزینه تاثیر دارد.
6. هزینه بیمه برای حمل و نقل اتومبیل‌های صفر نیز به صورت جدا محاسبه می‌شود.
7. نوع تجهیزاتی که برای ثابت نگه‌ داشتن ماشین مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز در تعیین میزان هزینه تاثیرگذار است.
مراکز امداد خودرو اصفهان به انواع مختلفی از یدک‌کش‌های تکی و تریلی خودروبر چند ظرفیتی مجهز هستند و در زمانی کوتاه یدک‌کش مناسب برای کمک به شما می‌فرستند. حمل و نقل ماشین‌های لوکس با خودروبرهای تکی انجام می‌شود. تریلی‌ها نیز توانایی جا‌به‌جایی چند خودرو به صورت هم‌زمان را دارند. همچنین حمل ماشین‌های تکی به سبب وزن کمتری که دارند در زمان کوتاه‌تری اتفاق می‌افتد.

سخن پایانی

حال که با کاربرد مراکز امداد خودرو آشنا گشتید در مرحله بعد باید یک مرکز مناسب را انتخاب نمایید. پیک خودرو لیست مراکز امداد خودرو اصفهان و لیست مراکز خودرو بر اصفهان
را تهیه نموده است. این وب سایت با هدف رفع نیاز فعالان بازار خودرو اصفهان در سال 1395 ایجاد گردید. پیک خودرو برای فعالان صنعت خودرو یک بازار دیجیتال به حساب می‌آید.