search close

قیمت موتور کامل پراید اصفهان

انجین شرکتی و کاربراتوری Pride

شماره قیمت موتور کامل پراید اصفهان

نام مدیر آگهی : خواجه

stay_current_portrait 09382681455


آدرس انجین شرکتی و کاربراتوری Pride

اصفهان - اصفهان - خیابان بزرگمهر , انتهای خیابان رکن الدوله , سمت راست خیابان نیروی جنوبی , روبروی داروخانه دکتر لاوی , پلاک ۱۶۷

location_onمسیریابیreport_problem گزارش مشکل

ساعت کاری :
  • شنبه
  • 9:00 تا 18:00
  • یک شنبه
  • 9:00 تا 18:00
  • دوشنبه
  • 9:00 تا 18:00
  • سه شنبه
  • 9:00 تا 18:00
  • چهارشنبه
  • 9:00 تا 18:00
  • پنج شنبه
  • 9:00 تا 18:00
  • جمعه
  • تعطیل


خودروهای تحت پوشش :

پراید 111
پراید 131
پراید 132
پراید 141
پراید 151
پراید صندوق دار
پراید هاچ بک

صفحات مجازی :
وب سایت

قیمت موتور کامل پراید با قیمت مناسب در اصفهان و پخش و ارسال به سراسر کشور.

موتور کامل پراید و انجین شرکتی و کاربراتوری Pride-نیم موتور پراید شرکتی-سیلندر خالی پراید شرکتی-موتور کامل پراید شرکتی را از ما بگیرید.

قیمت موتور کامل پراید در اصفهان.

موتور کامل پراید صبا کاربرات و انژکتور با نامه رسمی تعویض جهت انجام مراحل اداری شماره گذاری.

پراید در مدل های کاربرات ( مدل قدیمی و نسخه اولیه این خودرو ) انژکتور ، نیمه انژکتور و یورو ۴ تا به امروز عرضه شده است .

موتور پراید در مدلهای کاربرات و انژکتور و یورو ۴ تفاوت هایی با هم دارند اما موتور پراید انژکتور و نیمه انژکتور یکی هستند .

موتور کامل پراید شامل سیلندر و سرسیلندر و تمامی قطعات درون این دو بخش است .

روی این موتورها گیربکس و یا قطعات برقی و سایر قطعات دورچین نصب نشده است لذا قبل از نصب موتور روی خودرو مکانیک مربوطه تمامی قطعات بیرونی متصل به موتور را از روی موتور قدیمی باز کرده و بعد از نصب روی موتور جدید روی خودرو مونتاژ می کند .

نامه ای که همراه موتور برای خریدار ارسال می شود حاوی برگه رسمی کارخانه سازنده نیم موتور با لیبل و مهر و امضای شرکت سازنده و به همراه تاییدیه کارشناس رسمی پلیس راهور تهران بزرگ است که با مهر و امضای این کارشناس برگه فوق یک سند رسمی کامل و قانونی جهت انجام مراحل شماره گذاری در مراکز شماره گذاری کل کشور می باشد .

گارانتی کارکرد
موتور کامل پراید صبا و هیچ موتور دیگری ضمانت یا گارانتی کارکرد به صورت کیلومتری یا مدت زمان مشخص ندارد و تنها در صورت اثبات خرابی قطعه یا بخشی از موتور ارسالی در زمان نصب روی خودرو و قبل از خروج از تعمیرگاه و در صورت ارسال قطعه معیوب بعد از بازدید کارشناسان و تایید خرابی آن قطعات سالم و نو جدیدی جهت جایگزینی به آدرس تعمیرگاه موردنظر ارسال خواهد شد .

این ضمانت کوتاه و مشروط به هیچ وجه شامل جبران هزینه های دستمزد ، تعویض سایر قطعات موردنیاز و یا هزینه های حمل و خواب خودرو نمی شود .

قطعات روی موتور
قطعات موجود روی موتور کامل پراید به ترتیب از پایین به بالا عبارتست از :
کارتل ، اویل پمپ ، سیلندر ، میل لنگ ، شاطون ، یاتاقان ، رینگ وپیستون ، واشرسرسیلندر ، سرسیلندر ، سوپاپ ، میل سوپاپ ، لاستیک ساق سوپاپ و کاسه نمدهای عقب و جلوی موتور



شرکت یدک پراید
مرکز تهیه و توزیع قطعات یدکی اصلی و نایاب خودروهای سواری داخلی و خارجی
موتور کامل پراید




ویدئوانجین شرکتی و کاربراتوری Pride

پیک خودرو هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد .

با مطالعه راهنمای خرید امن آسوده تر معامله کنید .

warning شرایط استفاده و مشاهده آگهی چیست ؟
control_point امتیاز دهی به این مجموعه
94%
94%
93%

افزودن دیدگاه

با توجه به اینکه درج مشروح نظرات منفی در مورد مشاغل خودرویی محترم مستلزم سند معتبر میباشد. لذا در سایت پیک خودرو نظرات منفی افراد فقط با جمله «عدم رضایت» و یا درج امتیاز یک از پنج نمایش داده می‌شود

علی بهرامیعلی بهرامی در تاریخ :1402/3/15reply
موتور پراید ۱۳۱
محمدمحمد در تاریخ :1401/6/8reply
این شرکت تمام حرفاش دروغ من یه موتور ازش خریدم تمام وسایل داخلیش دست دوم بود سه ماه هم بهم کار نداد از روز اولشم که مشگل داشت بردم برای اصلاح ماشینم گذاشتیم گیربکس ماشین را هم با یه گیربکس معیوب عوض کردن اینا کلا مشگل دارن .تازه تبلیغ یه کار دیگشونم دست کوب کردن شماره موتور روی سیلندر که به محض تعویض پلاک متوجه میشه راهنمایی ورانندگی و اینها زیر بارش نمیرن