search close

کارشناس خودرو تهران

دقیق بازرس

شماره کارشناس خودرو تهران

نام مدیر آگهی : مصطفی قمری

stay_current_portrait 09129154801

stay_current_portrait 0921326738

stay_current_portrait 02144616239


آدرس دقیق بازرس

تهران - تهران - پونک - سردار جنگل جنوبی - کوچه طالقانی - پلاک 1 - واحد 5

location_onمسیریابیreport_problem گزارش مشکل


خودروهای تحت پوشش :

AllCar

کارشناسی خودرو چیست؟

در جواب به این سوال گفتنی است که به بررسی کامل خودرو از نظر بدنه، فنی و آپشن به منظور تعیین میزان سلامت خودرو و ارزش واقعی آن گفته می‌شود خیلی از افرادی که به دنبال خرید خودرو دست دوم و یا حتی صفر کیلومتر هستند برای اطمینان از سلامت خودرو مورد نظر خود نیازمند استفاده از کارشناسی تخصصی خودرو هستند، این حرفه با معاینه فنی خودرو متفاوت است چون در معاینه فنی ارزش واقعی خودرو تعیین نمی‌شود، اما کارشناسی خودرو ابتدا به صورت کاملا دقیق و ریز بینانه به بررسی نقاط مختلف خودرو می پردازد سپس با جمع بندی نهایی ارزش واقعی خودرو را مشخص می کند. تشخیص رنگ خودرو کارشناسی خودرو چیست؟

کارشناسی خودرو:

پس یعنی زیر و بم یک خودرو پیش از خرید آن، مورد بررسی قرار بگیرد که کارشناسی خودرو شامل: بررسی بدنه، موتور، گیربکس، جلوبندی، میزان کارکرد خودرو، آپشن‌ها، تست دیاگ و تست رانندگی می‌باشد و لازم است توسط افراد متخصص انجام شود. چرا که کاربران و مشتریان معمولی از دانش، مهارت، تجربه و دقتی که برای تشخیص معایب خودرو لازم است برخوردار نیستند.

رنگ‌شدگی خودرو گاهی با چشم و بصورت تجربی و گاهی از طریق تست آهنربا و دستگاه تشخیص رنگ دیجیتالی قابل تشخیص است این ابزارها گران‌ قیمت هستند و تهیه آنها برای عموم مردم به صرفه نیست به همین دلیل بهتر است ریسک نکنید و از کارشناس حرفه‌ای بخواهید که این موارد را بررسی و ارزش واقعی خودرو را به شما اعلام کند. کارشناسی خودرو چیست؟

*با کمک گرفتن از کارشناس خودرو می توانید با آسودگی خاطر معامله کنید*


به صورت خلاصه کارشناسی خودرو شامل موارد ذیل می باشدبررسی کامل بدنه، فنی و سایر قسمت های خودرویافتن نقاط ضعف و قوت تعیین ارزش واقعی خودرو ارائه گزارش مکتوب از بازدید انجام شده.


#دقیق بازرس با هدف ارائه خدمات کارشناسی خودرو با بهترین کیفیت کارشناسی و مناسب ترین قیمت ، کمترین زمان اعزام کارشناس خودرو در محل ، همراه با مدرن ترین تجهیزاتکارشناسی خودرو با کمترین میزان خطا تاسیس گردید. با مجموعه دقیق بازرس خرید و فروش خودروی مطمئنی خواهید داشت. این افتخار ماست که کامل ترین خدمات کارشناسی خودرو را توسط بهترین کارشناس خودرو درجهت رضایتمندی شما ارائه می دهیم.

فرمان D چیست؟


همیشه یکی از چشمگیر ترین قسمتهای خودرو فرمان خودرو بوده است .این قطعه خودرو آنقدر مهم و در مقابل چشم است که شرکت های خودرو سازی اغلب لوگوی کمپانی های خودرو روی آن می زنند.


طراحی ها بسیار متفاوت هستند آنقدر که حتی با دیدن فرمان یک خودرو در یک مغازه می توان نام یا برند آن خودرو را براحتی تشخیص داد.منظور از این نام گذاری شکل ظاهری است دلیل این کار برای اسپرت کردن است زیرا اگردر حالت اسپرت قرار بگیرد سوار یا پیاده شدن و حتی چرخاندن فرمان مقداری سخت می شود و با این کار فضا برای سوار و پیاده شدن بیشتر می شود، فرمان D به معنای طراحی به شکل D میباشد، این آپشن در خودروهای وارداتی کره ای مانند اپتیما عرضه میشود.


قدرت کمکی الکتروهیدرولیکی چیست
قدرت کمکی الکتروهیدرولیکی یا به انگلیسی EHPS مخفف Electronic Hidrolic Power Steering در این سیستم به جای استفاده از موتور خودرو، یک موتور الکتریکی به پمپ هیدرولیک اضافه می شود و در نتیجه فرمان از موتور خودرو جدا می شود تا دیگر از بازده موتور کاسته نشود، این سیستم به افزایش سرعت و حفظ تعادل خودرو در انحرافات کمک بسزایی کرده است اما باعث افزایش مصرف سوخت می شود.


فرمان قدرت الکتروهیدرولیکی ، هر چند در دو دهه اخیر به شدت فراگیر شده است اما اختراع آن به سال ۱۹۲۷ میلادی باز می گردد و برای نخستین بار در سال ۱۹۵۱ میلادی بود که شرکت کرایسلر این سیستم را بر روی خودروهای تولید انبوه نصب کرد...

زبده ترین کارشناس خودرومحدوده پونک

زبده ترین تشخیص رنگ خودرومحدوده خودرو

تشخیص رنگ خودرودرکوتاه ترین زمان ممکن محدوده پونک
تشخیص رنگ خودرو بانازل ترین قیمت محدوده پونک
تشخیص رنگ خودرودراسرع وقت محدوده پونک
تشخیص رنگ خودروباقیمت باورنکردنی محدوده پونک
تشخیص رنگ خودرو باکیفیت بی نظیرمحدوده پونک
تشخیص رنگ خودروبابالاترین کیفیت محدوده پونک
تشخیص رنگ خودروباکیفیت عالی محدوده پونک
تشخیص رنگ خودرو بامناسب ترین هزینه محدوده پونک
تشخیص رنگ خودرو درسریع ترین زمان ممکن محدوده پونک
تشخیص رنگ خودرو درتمام نقاط
تشخیص رنگ خودرو درسراسرکشور

کارشناسی رنگ خودرو درکوتاه ترین زمان ممکن محدوده پونک
کارشناسی رنگ خودرو بانازل ترین قیمت محدوده پونک
کارشناسی رنگ خودرو دراسرع وقت محدوده پونک
کارشناسی رنگ خودرو باقیمت باورنکردنی محدوده پونک
کارشناسی رنگ خودروباکیفیت بی نظیرمحدوده پونک
کارشناسی رنگ خودرو بابالاترین کیفیت محدوده پونک
کارشناسی رنگ خودرو باکیفیت عالی محدوده پونک
کارشناسی رنگ خودرو بامناسب ترین هزینه محدوده پونک
کارشناس خودرو  تهران

دقیق بازرس

پیک خودرو هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد .

با مطالعه راهنمای خرید امن آسوده تر معامله کنید .

warning شرایط استفاده و مشاهده آگهی چیست ؟
control_point امتیاز دهی به این مجموعه
100%
100%
100%

افزودن دیدگاه

با توجه به اینکه درج مشروح نظرات منفی در مورد مشاغل خودرویی محترم مستلزم سند معتبر میباشد. لذا در سایت پیک خودرو نظرات منفی افراد فقط با جمله «عدم رضایت» و یا درج امتیاز یک از پنج نمایش داده می‌شود