search close

واردات و عرضه کننده تجهیزات تعمیرگاهی و قطعات یدکی خودرو تهران

پارسیان خودروثمین

مالک این کسب‌وکار هستید؟
ثبت ادعای مالکیت

شماره واردات و عرضه کننده تجهیزات تعمیرگاهی و قطعات یدکی خودرو تهران

phone 02166123641

phone 021-66936453

print 021-66935199


آدرس پارسیان خودروثمین

تهران - تهران - خیابان آزادی - بعد از پمپ بنزین خوش - جنب بانک ملت - خیابان نمایندگی - پلاک 28 - واحد 8

location_onمسیریابیreport_problem گزارش مشکل


خودروهای تحت پوشش :

محصولات ایران خودرو

با تکیه بر تجربه و سوابق پانزده ساله نقش عمده ای در تامین و تجهیز ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز خطوط تولید و تعمیرگاه های مرکزی و نمایندگی ها و عاملیت های مجاز کارخانجات خودروسازی از قبیل ایران خودرو , سایپا , پارس خودرو و مرتب خودرو داشته و علاوه بر آن جوابگوی نیازهای شرکت های تابعه صنایع نفت و گاز پتروشیمی , صنایع دفاع و ارتش , سپاه , نیروی انتظامی , شهرداریها , مراکز آموزش فنی و حرفه ای , مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی بوده است و با برخورداری از امکانات و تجهیزات پیشرفته و مدرن و متخصصین و کارشناسان برجسته سهم عمده ای در اعتلای این رشته از صنعت را داشته و با داشتن سازمان خدمات پس از فروش فنی و آموزش دیده بهترین خدمات را ارائه داده و با توجه به دیدگاه شرکت که تامین رضایت مشتری در اولویت می باشد و مشتری را در جایگاه شریک تجاری می داند همواره سعی نموده ارائه دهنده بهترینها باشد.
چرا مشتریان از ما راضی هستند؟

کامل بودن مجموعه تجهیزات
با توجه به تنوع تجهیزات موجود در بازار همواره همکاران برای خرید دچار سردرگمی شده و نمی توانند انتخابی مناسب داشته باشند. به همین دلیل ما در مجموعه پارسیان خودرو قبل از فروش تجهیزات اقدام به مشاوره فنی و مقایسه محصولات با یکدیگر میکنیم تا مشتری با خیال راحت و با دیدی باز اقدام به خرید نماید.


خدمات پس از فروش
فروش تجهیزات تعمیرگاهی آغاز تعهد ما نسبت به مشتری میباشد. به دلیل اینکه تجهیزات جدید نیاز به آموزش دارند و این وظیفه مجموعه پارسیان خودرو میباشد که این اطمینان خاطر را برای مشتری ایجاد کند که با خیال راحت و آسوده نسبت به استفاده از تجهیزات خود نماید.


فروش قطعات یدکی با ضمانت
پس از درخواست مکرر مشتریان مبنی بر تامین قطعات یدکی مصرفی اقدام به راه اندازی واحد فروش قطعات کردیم که سیاست ما در این واحد در دو بخش خلاصه می شود:

1- تامین کالای درجه یک 2- ضمانت بی قید وشرط
واردات و عرضه کننده تجهیزات تعمیرگاهی و قطعات یدکی خودرو تهران

پارسیان خودروثمین

پیک خودرو هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد .

با مطالعه راهنمای خرید امن آسوده تر معامله کنید .

warning شرایط استفاده و مشاهده آگهی چیست ؟
control_point امتیاز دهی به این مجموعه

افزودن دیدگاه

با توجه به اینکه درج مشروح نظرات منفی در مورد مشاغل خودرویی محترم مستلزم سند معتبر میباشد. لذا در سایت پیک خودرو نظرات منفی افراد فقط با جمله «عدم رضایت» و یا درج امتیاز یک از پنج نمایش داده می‌شود