search close

مراکز تعویض پلاک استان خوزستان شوشتر

مرکز تعویض پلاک در شوشتر

شماره مراکز تعویض پلاک استان خوزستان شوشتر

phone شماره تلفنی ثبت نشده


آدرس مرکز تعویض پلاک در شوشتر

خوزستان - شوشتر - كوي نيرو

report_problem گزارش مشکل


خودروهای تحت پوشش :

AllCar

مرکز تعویض پلاک در شوشتر.
نوبت دهی تعویض پلاک شوشتر.
اهداف تعویض پلاک خودرو چیست؟

کاهش هزینه‌ ثبت معامله برای مردم

دسترسی سریع پلیس به اطلاعات، نقل و انتقالات، هویت و نشانی مالکین وسایل نقلیه

ثبت سوابق جرایم رانندگان

ایجاد درآمد برای مجموعه ها و سازمان های وابسته به پلیس

کدام هزینه با فروشنده است و کدام هزینه با خریدار ؟

در تمام مراحل تعویض پلاک تنها هزینه خلافی خودرو بر عهده فروشنده می باشد، اما هزینه عوارض سالیانه شهرداری و هزینه انتقال سند در دفتر اسناد رسمی هم بر عهده فروشنده می باشد و مابقی هزینه ها در مرکز تعویض پلاک بر عهده خریدار می باشد.

نکات مهم در هنگام تعویض پلاک خودرو

۱ – در زمان طی کردن مراحل تعویض پلاک نیازی نمی باشد که حساب عوارض شهرداری را تسویه کنید، تسویه حساب عوارض شهرداری برای دفاتر اسناد رسمی و در زمان انتقال سند لازم خواهد شد.

۲ – نیازی به تسویه خلافی پیش از مراجعه به مرکز تعویض پلاک نمی باشد زیرا، خلافی خودرو از طریق دستگاه POS موجود در مرکز تعویض پلاک پرداخت می‌شود که این دستگاه مجهز به بارکد خوان می باشد.

۳ – انتخاب زوج یا فرد بودن پلاک به صورت تصادفی می باشد.

۴ – مراحل تعویض پلاک در صورتی که مورد خاصی پیش نیاید ۲ تا ۳ ساعت زمان نیاز دارد.

۵ – از خرید خودرو وکالتی خودداری کنید زیرا اگر خودرو به هر دلیلی مشکل داشته باشد تا انجام مراحل قانونی در پارکینگ تعویض پلاک توقیف می شود.

۶ – در صورتی که خریدار چند پلاک آزاد داشته باشد در زمان انتقال پلاک از او سوال می شود که مایل است کدام پلاک بر روی خودرو نصب شود.

۷ – اگر خریدار پلاک آزاد داشته باشد و در مرکز تعویض پلاکی که به آن مراجعه کرده وجود ندارد دو راه در پیش رو دارد اول اینکه مدارک خودرو پس گرفته شود و خریدار به همراه فروشنده به مرکز تعویض پلاکی بروند که پلاک آزاد در آنجا قرار دارد و دوم اینکه که خریدار مبلغ ۵۰ هزار تومان پرداخت کند تا پلاک آزاد در مرکز تعویض پلاک قبلی قیچی شده و در مرکز تعویض پلاک فعلی یک پلاک جدید با همان شماره صادر شود که این مراحل تقریبا به یک ساعت زمان نیاز دارد.

نکته : برای انجام مراحل تعویض پلاک باید کارت عابر بانک همراه داشته باشید زیرا هزینه پلاک و پست به صورت نقدی دریافت نمی شود و در بیشتر موارد در کنار مراکز تعویض پلاک دفتر خانه ثبت اسناد نیز وجود دارد که می توانید به منظور دریافت وکالت تعویض پلاک و سند قطعی و … به آن مراجعه کنید، هم چنین لازم است بدانید این کار در مراکز خصوصی و شبه دولتی متعلق به شرکت راهگشا وابسته به بنیاد تعاون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است، انجام می گیرد.
مراکز تعویض پلاک استان خوزستان شوشتر

مرکز تعویض پلاک در شوشتر


پیک خودرو هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد .

با مطالعه راهنمای خرید امن آسوده تر معامله کنید .

warning شرایط استفاده و مشاهده آگهی چیست ؟
control_point امتیاز دهی به این مجموعه
82%
66%
62%

افزودن دیدگاه

با توجه به اینکه درج مشروح نظرات منفی در مورد مشاغل خودرویی محترم مستلزم سند معتبر میباشد. لذا در سایت پیک خودرو نظرات منفی افراد فقط با جمله «عدم رضایت» و یا درج امتیاز یک از پنج نمایش داده می‌شود

همت علیمردانیهمت علیمردانی در تاریخ :1401/6/17reply
مدارک ماشین پیش بنگاه هست برای تسویه حساب خودرو اقا چطور تعویز پلاک کرده
نوبت تعویض پلاکنوبت تعویض پلاک در تاریخ :1400/11/30reply
نوبت فوری تعویض پلاک ۱۰۰ درصد تضمینی در سریع ترین زمان ممکن اول ما برای شما نوبت میگیریم سپس شما هزینه را پرداخت می‌کنید !! پرداخت هزینه پس از دریافت پیامک تایید از سمت پلیس راهور صد در صد تضمینی فقط با یک تماس نوبت برای شما ثبت خواهد شد ۰۹۰۱۴۶۰۵۴۵۹
پیک خودروپیک خودرو در تاریخ :1400/10/14reply
بازدیدکنندگان عزیز وب سایت تبلیغاتی پیک خودرو سلام توجه داشته باشید : صفحه ایی که در آن قرار دارید صرفا صفحه معرفی مرکز تعویض پلاک می باشد و برای دریافت نوبت و خدمات تعویض پلاک می بایست به سایت نوبت دهی تعویض پلاک پلیس 10+ مراجعه نمایید آدرس سایت نوبت دهی تعویض پلاک nobatdehi.epolice.ir راهنمایی : ابتدا آدرس لینک بالا را در مرورگر خود بنویسید بعد از وارد شدن به سایت از ثبت نام کاربران اقدام به ثبت نام کنید در راس ساعت 8 صبح هر روز یکسری نوبت با ساعت های مختلف باز می شود که می بایست روز ساعت دلخواده را انتخاب کنید نوبت ها سریعا پر می شود پس قبل از ساعت 8 صبح در آن سایت آنلاین باشید و پس از انتخاب مرکز تعویض پلاک سریعا یک روز و ساعت را انتخاب کنید پیروز و موفق باشید
مهرانامهرانا در تاریخ :1400/9/6reply
سلام.چطور نوبت بگیریم برا تعویض پلاک خودرو؟؟
کایکای در تاریخ :1400/8/6reply
چطور نوبت بگیرم برا تعویض پلاک
حسين نژادحسين نژاد در تاریخ :1400/8/8
نوبت جهت تعويض پلاك
عارف سروستانیعارف سروستانی در تاریخ :1400/7/12reply
نوبت برای تعویض پلاک مورخ ۱۲مهر
محمدمحمد در تاریخ :1400/6/2reply
برگشت مدارک و روزنامه کردن آن الان نوبت واسه فردا میخوام