search close

مرکز تعویض پلاک کاشان

نوبت دهی تلفنی

شماره مرکز تعویض پلاک کاشان

phone شماره تماسی برای این مجموعه ثبت نشده است


آدرس نوبت دهی تلفنی

اصفهان - کاشان - ميدان جهاد- بلوار دانش- روبروي رستوران- ساختمان119

report_problem گزارش مشکل


خودروهای تحت پوشش :

AllCar

مرکز تعویض پلاک در كاشان.
نوبت دهی تعویض پلاک کاشان.
نکات مهم تعویض پلاک خودرو
تمامی هزینه‌ها در تعویض پلاک تنها از طریق کارت بانکی قابل پرداخت است، بنابراین در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک حتما کارت بانکی با موجودی کافی همراه داشته باشید.
در زمان تعویض پلاک نیازی به تسویه حساب عوارض شهرداری وجود ندارد. تسویه حساب عوارض شهرداری برای دفاتر اسناد رسمی‌ و در زمان انتقال سند لازم است.
خلافی خودرو از طریق دستگاه POS موجود در مرکز تعویض پلاک پرداخت می‌شود. این دستگاه‌ها مجهز به بارکدخوان هستند. بنابراین نیازی به تسویه خلافی پیش از مراجعه به مرکز تعویض پلاک وجود ندارد.
زوج یا فرد بودن پلاک به هیچ عنوان انتخابی نیست و کاملا به صورت تصادفی است.
در زمان انتقال پلاک در صورتی که خریدار چند پلاک آزاد داشته باشد از وی سوال می‌شود که مایل است کدام پلاک بر روی خودرو موردنظر نصب شود.
در صورتی که خریدار پلاک آزاد دارد که در مرکز تعویض پلاکی که به آن مراجعه کرده موجود نیست دو راه به وی پیشنهاد می‌شود. اول مدارک خودرو پس گرفته شود و خریدار به همراه فروشنده به مرکز تعویض پلاکی مراجعه کنند که پلاک آزاد در آنجا قرار دارد! دومین راه این است که خریدار مبلغ 50 هزار تومان پرداخت کند تا پلاک آزاد در مرکز تعویض پلاک قبلی قیچی شده و در مرکز تعویض پلاک فعلی یک پلاک جدید با همان شماره صادر شود. این فرآیند حدودا 1 ساعت زمان می‌برد.
کل فرآیند تعویض پلاک در صورتی که مورد خاصی پیش نیاید حدود 2 الی 3 ساعت زمان می‌برد.
همانطور که در راهنمای حقوقی خرید خودرو دست دوم توضیح دادیم از خرید خودرو به صورت وکالتی پرهیز کنید. زیرا در صورتی که به هر دلیلی خودرو مشکل داشته باشد تا انجام مراحل قانونی خودرو در پارکینگ تعویض پلاک توقیف می‌شود.
مرکز تعویض پلاک کاشان

نوبت دهی تلفنی


پیک خودرو هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد .

با مطالعه راهنمای خرید امن آسوده تر معامله کنید .

warning شرایط استفاده و مشاهده آگهی چیست ؟
control_point امتیاز دهی به این مجموعه
90%
83%
100%

افزودن دیدگاه

با توجه به اینکه درج مشروح نظرات منفی در مورد مشاغل خودرویی محترم مستلزم سند معتبر میباشد. لذا در سایت پیک خودرو نظرات منفی افراد فقط با جمله «عدم رضایت» و یا درج امتیاز یک از پنج نمایش داده می‌شود

فاطمه دانشوری نوش ابادیفاطمه دانشوری نوش ابادی در تاریخ :1401/6/20reply
خواستم تعویض پلاک کنم
ناهید سلیمیناهید سلیمی در تاریخ :1400/12/7reply
خودرو پژو پارس خواستم تعویض پلاک کنم
نوبت تعویض پلاکنوبت تعویض پلاک در تاریخ :1400/12/4reply
نوبت فوری تعویض پلاک ۱۰۰ درصد تضمینی در سریع ترین زمان ممکن اول ما برای شما نوبت میگیریم سپس شما هزینه را پرداخت می‌کنید !! پرداخت هزینه پس از دریافت پیامک تایید از سمت پلیس راهور صد در صد تضمینی فقط با یک تماس نوبت برای شما ثبت خواهد شد ۰۹۰۱۴۶۰۵۴۵۹
مینامینا در تاریخ :1399/12/13reply
خیلی افتضاحه واقعا متاسفم برای اینجور ادارات که یک نفر صبح تا ظهر وقتش میره بخاطر این که یکنفر گذاشتن توی اداره تعویض پلاک برای این همه آدم کار انجام بده اگه دوتا آدم بیشتر مسئول این کار بشن وقت و سلامتی مردم گرفته نمیشه اعصاب مردم داغون نمیشه لطفا رسیدگی بفرمایین